Természetesen a tervezés során a mérnökök elsősorban a funkcionalitást tartották szem előtt, azonban ennek ellenére is egy elég szép autó lett a végeredmény.
Kinézete alapján az egyik legstílusosabb haszongépjárműről beszélhetünk, melyet első benyomásra a vezetőfülke és a jármű eleje dominál. A hatalmas szélvédő remek látási viszonyokat, és hatalmas látóteret biztosít a vezetőnek és a mellette utazóknak.
A Fülöp-Szigeteken gyártott típust a közeljövőben mintegy 100 országba tervezi importálni a japán cég.
Az 13" felnik és az elöl-hátul merev tengelyes futómű teszik kiváló munkaeszközzé a Carry-t. Teherbírása kategóriáján belül is szembeötlő, 4,2 méteres hosszával és 1,7 méteres szélességével egy tonnás terhelhetőséggel büszkélkedik.
Ezt a komoly súlyt egy 1,5 literes, 96 lóerős, négyhengeres motor készteti mozgásra, hozzá pedig manuális ötfokozatú váltó társul. Egyszerű, mégis kifinomult, tágas vezetőfülkéjében 2 utas utazhat kényelmesen a sofőr mellett.
A Carry egyébként korábban Japánban a kei-kategóriába sorolt jármű volt, de a 2019-es változat az előbb említett adatoknak köszönhetően már túlnő ezen a méretosztályon.